Temani Aku

Temani Aku

Sunday, August 30, 2009

Kembali kpd Ketidakpastian.... ( kiriman 13 Julai 09 - blog htttp//:crashsguy.blogspot.com )

Belum pun berakhir satu rasa ketidakpastian yg dulu.... kini dtg bertambah, bertindih kembali dengan satu lagi ketidakpastian yg baru.... Apakah maknanya semua ini... apakah erti permainan perasaan sebegini... Tidak sedarkah atau sengaja mahu mempersenda....

Puas ku mencuba memahami perasaan org lain walau sukar utk aku selami n fahami sebenarnya kerana ianya sentiasa dingin n sepi... senyap dan sunyi.... Dalam pada masa yang sama, hati aku ini tidak pernah difahami walaupun seinci kurasa.... Ku pasti...

Apakah aku sendiri yg gemar terperagkap dalam jurang perasaan membuatkan aku sering terperasan.... Ah, kenapa perlu ada perjanjian n kenapa perlu ada yg memungkiri.... Semuanya kurasakan dusta...

Mungkin inilah takdirnya....

Takdir yg sentiasa tidak indah.... bukan takdir yang terindah namun jalanan mimpi yang gundah...

Ku tunggu bilakah ia akan kembali semula...

Tunggu dan menunggu....

No comments:

Post a Comment